Βλέποντας όλα αυτά που γίνονται..αναρωτιέσαι τι φταίει.. Μια ζωή σαν λαός είχαμε μια χρόνο καθυστέρηση….
IN:Παπαγαλάκια Οδικά πτηνά με πολλές ευαισθησίες.. Όταν τα ταΐζεις κελαηδάνε από το πρωί Αν σταματήσεις..
IN: Η χαρά και η ελπίδα για το Νέο που έρχεται. Μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν..
IN: Τελικά φτωχύναμε αλλά δεν το καταλάβαμε.. Επειδή μάθαμε να ζούμε και με τα πολλά!!..
IN: Για όσους μπορούν και βοηθούν συνανθρώπους μας, αθόρυβα, διακριτικά ,με τρυφερότητα και σεβασμό χωρίς..
IN: H 27η έκθεση βιβλίου τον Ιούλιο στην παραλιακή Λεωφόρο της Αλεξανδρούπολης μια δροσερή νότα..
IN: Νομίζω πως χωρίς την ελπίδα αυτή η χώρα δεν θα έμενε ζωντανή ,δεν θα..
IN: Νοέμβρης θεωρείται στατιστικά από τους πιο βροχερούς μήνες του χρόνου..ένας μήνας άλλοτε μουντός ,άλλοτε μελαγχολικός, άλλοτε αδιάφορος,..