Με ποινές χάδια.. τροφοδοτείτε το έγκλημα!!

Με ποινές χάδια.. τροφοδοτείτε το έγκλημα!!

Κάποτε πρέπει να αλλάξουν οι ποινές φυλάκισης σε μια χώρα που αντιμετωπίζει προβλήματα βίας, ανομίας και ανασφάλειας. Ήρθε η ώρα να επανεξεταστεί το πλαίσιο των ποινών για τα σοβαρά εγκλήματα Όταν επιβάλλεται ποινή ισόβιας κάθειρξης, θα πρέπει να σημαίνει πραγματικά ισόβια και όχι 15 ή 20 χρόνια. Τα ισόβια δεν μπορεί να καταλήγουν να είναι λίγα χρόνια φυλάκισης.

Ιδιαίτερα όταν κάποιος διαπράττει μια ειδεχθή εγκληματική πράξη, η ποινή οφείλει να ανταποκρίνεται στη σοβαρότητα του εγκλήματος και στο αίσθημα δικαιοσύνης της κοινωνίας.

η Δικαιοσύνη οφείλει να είναι αυστηρή και αμερόληπτη.

Έχουν αποθρασυνθεί κάποιοι, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά πώς λειτουργεί το σύστημα. ένας καλός δικηγόρος, μια συγχώνευση ποινών όταν εκτίσει τα 2/5 της ποινής σου, λίγη εργασία μέσα στην φυλακή, καλή διαγωγή στο όνομα του σωφρονισμού σωφρονισμού , ένα λαδοματάκι στο διαφθαρμένο σύστημα και μετά έξω ελεύθεροι!!

Οι ψυχές των θυμάτων και ο αβάστακτος πόνος των δικών τους ζητούν δικαίωση..

Με ποινές χάδια.. τροφοδοτείτε το έγκλημα!!

Η ανοχή στην εγκληματικότητα δεν προστατεύει την κοινωνία.

Ας το καταλάβουν επιτέλους κάποιοι!
728463266_4625905144304013_3062188925232400127_n

Share This:

Share