Πολλοί άντρες δεν αποφασίζουν να παντρευτούν
Γενικά βλέπουμε σήμερα πολλοί άντρες δεν αποφασίζουν να παντρευτούν Έτσι φθάνουν στα 40 στα 50 και ακόμη το αναλύουν και το σκέπτονται
Μάλιστα πάρα πολλοί ισχυρίζονται πως οι άντρες είναι σαν τα οικόπεδα όσο μένουν παίρνουν αξία.. μμμμ
Το θέμα είναι να μην μείνουν πολύ γιατί μπαγιατεύουν..άσε που μπορεί να γίνει και καμία επέκταση σχεδίου..και μείνεις στα αζήτητα γιατί όλα έχουν να κάνουν με την προσφορά και ζήτηση.
Από την άλλη
Οι γυναίκες είναι σαν την αντιπαροχή.. πάντα παίρνουν λιγότερο από ότι αξίζουν …και αν πέσεις και σε κανένα αχαΐρευτο εργολάβο θα περιμένεις πολύ …αυτές που μείνανε πάντως είναι αυτές που διαλέγανε..
Ο λαός μας λέει πολύ σοφά, όταν διαλέγεις πολύ τελικά παίρνεις από τα διαλεγμένα!
Άντε και στα δικά μας οι ελεύθερες














