Με ποινές χάδια.. τροφοδοτείτε το έγκλημα!!
Κάποτε πρέπει να αλλάξουν οι ποινές φυλάκισης σε μια χώρα που αντιμετωπίζει προβλήματα βίας, ανομίας και ανασφάλειας. Ήρθε η ώρα να επανεξεταστεί το πλαίσιο των ποινών για τα σοβαρά εγκλήματα Όταν επιβάλλεται ποινή ισόβιας κάθειρξης, θα πρέπει να σημαίνει πραγματικά ισόβια και όχι 15 ή 20 χρόνια. Τα ισόβια δεν μπορεί να καταλήγουν να είναι λίγα χρόνια φυλάκισης.
Ιδιαίτερα όταν κάποιος διαπράττει μια ειδεχθή εγκληματική πράξη, η ποινή οφείλει να ανταποκρίνεται στη σοβαρότητα του εγκλήματος και στο αίσθημα δικαιοσύνης της κοινωνίας.
η Δικαιοσύνη οφείλει να είναι αυστηρή και αμερόληπτη.
Έχουν αποθρασυνθεί κάποιοι, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά πώς λειτουργεί το σύστημα. ένας καλός δικηγόρος, μια συγχώνευση ποινών όταν εκτίσει τα 2/5 της ποινής σου, λίγη εργασία μέσα στην φυλακή, καλή διαγωγή στο όνομα του σωφρονισμού σωφρονισμού , ένα λαδοματάκι στο διαφθαρμένο σύστημα και μετά έξω ελεύθεροι!!
Οι ψυχές των θυμάτων και ο αβάστακτος πόνος των δικών τους ζητούν δικαίωση..
Με ποινές χάδια.. τροφοδοτείτε το έγκλημα!!
Η ανοχή στην εγκληματικότητα δεν προστατεύει την κοινωνία.














