Ο κρυφός εραστής.. του καλοκαιριού!
Καλοκαίρι χωρίς κουνούπια γίνεται? ..όχι δεν γίνεται
Ο κρυφός εραστής του καλοκαιριού ζζζζζζζζ…
Μας αγαπάνε βρε… Είναι η μόνη σχέση που όσο περισσότερο σε κυνηγάει,τόσο περισσότερο τρέχεις για να ξεφύγεις..
Σου κάνουν δωρεάν αιμοληψία χωρίς ραντεβού στο Ε.Σ.Υ
Ξεκινούν πάντα από το αυτί για να σου υπενθυμίσουν τρυφερά ότι εδώ είμαστε..
Συνήθως είναι ένα.. αλλά κάνει φασαρία και πίνει αίμα για δέκα
Βαράς σφαλιάρες στον εαυτό σου για να το σκοτώσεις μα μάταια ποιο εύκολο είναι να κερδίσεις το πρωτοχρονιάτικο παρά να τα πετύχεις.
Ανάβεις γρήγορα το φως για να τα αιφνιδιάσεις, άφαντα.. λες ευτυχώς έφυγαν γλίτωσα..
Αμ δε..σε περιμένουν μόλις κλείσεις τα μάτια να σου κάνουν την ζωή κόλαση
Τα εξηγείς με ευγένεια ότι ξυπνάς νωρίς για να πας στην δουλειά αλλά δεν καταλαβαίνουν αυτά δουλεύουν υπερωρίες το βράδυ..
Φως ανοιχτό .. τίποτα
Φως κλειστό … ζζζζζζζ
Αρχίζω και δεν νιώθω καλά…αχ τα νεύρα μου προχτές αντί να αλειφτώ με το αντικουνουπικό μπερδεύτηκα και το ήπια
ο Μ@λάκ@ς!















